Adform

Redna športna dejavnost je osnova za dobro telesno in duševno počutje. Kljub zavedanju o pomenu gibanja in njegovih pozitivnih učinkih pa pogosto s težavo naredimo prvi korak ali prehitro obupamo. Kaj nas bo torej spodbudilo, da se bomo začeli gibati oziroma bomo gibanje sprejeli kot način življenja? Nekaj zelo uporabnih nasvetov, ki naj vam bodo v pomoč pri vsakodnevnih izzivih, je zbral Jan Kovačič, diplomirani kondicijski trener in vsestranski športnik.

»Dan ni enak dnevu, in to velja tudi za našo motivacijo, ki nas ali nas ne premakne, da naredimo prvi korak. Kaj torej narediti, da boste pri doseganju svojih ciljev neustavljivi? Preberite nekaj preprostih nasvetov!«

Začnimo z motivacijo

Športna dejavnost mora postati del vsakdana. To pomeni, da moramo spremeniti svoj življenjski slog. Ob tem je ključnega pomena motivacija. Ta je pogosto povezana z željo, da nekaj naredimo za svoje telo, bodisi ker bi radi izboljšali postavo ali telesno držo bodisi zaradi zdravstvenih težav. Kljub veliki želji in začetni zagnanosti pa se na poti pojavijo ovire, ki preizkušajo našo motivacijo in preverjajo, kako močno si želimo spremembe. Na tej prelomni točki motivacija in s tem tudi želja po doseganju cilja pogosto upadeta. A nikar ne obupajte! Vztrajajte!

Postavimo si cilje

Pri ohranjanju motivacije za gibanje imajo pomembno vlogo dobro postavljeni cilji. Zato si postavimo jasne, dobro definirane, realne in merljive cilje. Le tako bomo lahko spremljali napredek in ohranjali motivacijo. Glede na cilje za vadbo določimo:

  • ustrezne vadbene metode,
  • sredstva,
  • pogostost,
  • intenzivnost.

Bodimo pozorni na svojo gibljivost

Na lahkotnost izvajanja gibov ter manjšo dovzetnost za nastanek akutnih poškodb in kronične obrabe pomembno vpliva gibljivost telesa. Ohranjanje in razvoj gibljivosti je vseživljenjski proces, saj se ta sposobnost zaradi telesne nedejavnosti, čezmernega sedenja, poškodb in enolične telesne dejavnosti z leti bistveno poslabša.

V članku VAJE ZA IZBOLJŠANJE GIBLJIVOSTI vas čaka 5 razteznih vaj, s katerimi boste izboljšali gibljivost in telesno držo.

Nikar ne pozabimo na ustrezno hidracijo in vnos elektrolitov

Ob dobro izbranih ciljih in stimulativni vadbi je pomembno, da poskrbimo za ustrezno hidracijo, zadosten vnos makro- in mikrohranil ter zadosten počitek. Vodi dodajmo elektrolite, da se tako izognemo dehidraciji, elektrolitskemu neravnovesju (najpogosteje zaradi natrija) in mišičnim krčem (zaradi pomanjkanja magnezija). Odlična izbira je Magnezij Krka 300. Če bomo upoštevali vse našteto, bomo korak bližje dolgoročno boljšemu počutju.

Povečanim potrebam po magneziju lahko zadostite s prehranskim dopolnilom Magnezij Krka 300, ki vsebuje magnezijev citrat in vitamin B2. Z edinstveno sestavo prispeva k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti, sproščanju energije pri presnovi in normalnemu delovanju živčevja. Magnezij Krka 300 ima prijeten okus po pomaranči in limeti. Ne vsebuje konzervansov, umetnih barvil, arom in sladil. Na voljo je v lekarnah.

Skupni izziv s prijatelji

Odličen način, kako se začeti gibati ali popestriti ukvarjanje s športom, je skupni izziv s prijatelji. Timski duh in pozitivna tekmovalnost še povečata motiviranost in iz nas izvlečeta še dodatne atome energije. Ob tem pa ne pozabimo na dobro regeneracijo. Številne masažne tehnike, savnanje in prehranski dodatki bistveno pripomorejo k boljšemu počutju.

Zdravo telo in zdrav duh sta naša zaveznika za kakovostno življenje, za katero pa se je treba potruditi. Skupaj naredimo prvi korak in bodimo neustavljivi.

Vse avtorske pravice pridržane. Krka, tovarna zdravil, d. d., Novo mesto