Utrujenost in izčrpanost

Kako prepoznati znake utrujenosti zaradi pomanjkanja magnezija

  • Zbudimo se neprespani, težko vstanemo.
  • Težje se zberemo.
  • Pri delu smo manj motivirani in učinkoviti, komaj čakamo, da gremo domov.
  • Neprestano si želimo počivati, vendar se ne moremo odpočiti.
  • Hitreje smo razdražljivi in bolj občutljivi za hrup.
  • Občutimo mišično šibkost in smo slabše telesno vzdržljivi.

Zakaj je za preprečevanje utrujenosti in izčrpanosti pomembna dobra presnova

Telo energijo za življenjske procese pridobiva iz hranil, in sicer tako, da večje organske molekule (beljakovine, maščobe, ogljikove hidrate) razgrajuje na manjše. Dobra presnova zagotovi dovolj energije za vsak dan, dovolj hormonov sreče in hitro prenovo celic. Upočasni pa se, če telesu primanjkuje magnezija in vitamina B2. Posledici sta nenehna utrujenost in izčrpanost, zmanjša se tudi nastajanje nevrotransmiterjev v možganih, kar je vzrok za razdražljivost, nemir, nemotiviranost in moten spanec.

Telo magnezija in vitamina B2 ne more izdelovati samo, zato moramo z zadostnim vnosom poskrbeti, da nam ju ne primanjkuje. Industrijsko predelana hrana, ki sestavlja kar 70 % naše prehrane, vsebuje le še tretjino vitaminov in polovico mineralov. K pomanjkanju lahko prispevajo tudi duševne obremenitve in stres.

Vse avtorske pravice pridržane. Krka, tovarna zdravil, d. d., Novo mesto