Adform

Rek, da se po jutru dan pozna, vsekakor drži. Vaše jutranje navade močno vplivajo na to, kako se boste počutili čez dan. Osvojite spodnjih pet navad, da boste vedno pripravljeni, kjerkoli vas življenje potrebuje.

1. Vsak dan se zbudite ob istem času.

Vsak dan se zbudite ob istem času

Izberite si uro, ob kateri boste vstajali, in se je dosledno držite, tudi med vikendi. Če ste med tistimi, ki zjutraj radi pritiskajo na dremež, se poskusite tega čim prej odvaditi. Pomembno je, da se vsak dan zbudite ob istem času in tako prilagodite svojo notranjo uro. Zvečer boste lažje zaspali, vaš spanec bo bolj kakovosten, zjutraj pa boste vstali lahkotni in polni energije.


2. Ustvarite si jutranjo rutino.

Ustvarite si jutranjo rutino

Najverjetneje ste že slišali, da vsaka odločitev od nas zahteva nekaj energije. Zato si ustvarite jutranjo rutino, ki vas bo spravila v boljšo voljo in vam prihranila energijo za odločitve, ki vas čakajo tisti dan.

Nekaj idej, kaj lahko vključite v svojo jutranjo rutino:

  • odpravite se na kratek sprehod,
  • preberite poglavje knjige ob jutranji kavi ali čaju,
  • med ščetkanjem zob poslušajte glasbo,
  • vsaj 5 minut meditirajte,
  • na poti v službo poslušajte zvočno knjigo,
  • napišite eno stvar, za katero ste tisti dan hvaležni.

3. Spijte kozarec vode.

Spijte kozarec vode.

Kaj je prva stvar, ki jo storite zjutraj? Namesto da pograbite telefon in odprete elektronsko pošto ali začnete brskati po družbenih omrežjih, raje spijte kozarec vode. Ponoči vaše telo porabi zaloge vode, zato se lahko zbudite žejni in s suhimi usti. Zaradi dehidracije ste že lahko zjutraj utrujeni in brez energije. Če se vam zdi kozarec vode preveč, naredite vsaj 10 požirkov, takoj ko vstanete, preostanek pa spijte med zajtrkom.


4. Privoščite si zdrav, polnovreden zajtrk.

Privoščite si zdrav, polnovreden zajtrk

Dan začnite z okusnim obrokom, ki vas bo napolnil z vitamini, minerali in drugimi hranilnimi snovmi. Vključite jedi z veliko beljakovinami, na primer jajca, ovsene kosmiče ali grški jogurt. Za zdrav imunski sistem dodajte sveže sadje in zelenjavo, ki vsebujeta veliko antioksidantov. Čim večkrat jejte špinačo, avokado, banane, maline, temno čokolado, lososa, tuna ter nekatere oreščke, na primer mandlje, indijske in brazilske oreščke, saj vsebujejo veliko magnezija in drugih hranljivih snovi. Če vas čakajo psihične ali fizične obremenitve, na primer stresni dogodki ali športne aktivnosti, lahko v vodo stresete še vrečko Magnezija Krka 300. Vsebuje edinstveno kombinacijo magnezija in vitamina B2, ki prispevata k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti. Magnezij prispeva tudi k normalnemu delovanju mišic.


5. Prebudite telo z gibanjem. 

Prebudite telo z gibanjem

Jutranja telovadba je odličen način, da svoje možgane preskrbite s kisikom. Tako boste čez dan občutili več energije, lažje se boste osredotočili na delo in se odločali. Gibanje spodbuja nastanek endorfinov, ki so odgovorni za dobro počutje in boljše spopadanje s stresnimi situacijami. A zato vam ni treba že takoj zjutraj v fitnes. Da pretegnete mišice in prebudite telo, je dovolj že 10 minut preprostih vaj.


Poleg upoštevanja teh nasvetov, ki temeljijo tudi na uravnoteženi prehrani, pa ob povečanih psihičnih in fizičnih obremenitvah ne pozabite, da potrebujete več magnezija. Pomagal vam bo, da boste pri vsakodnevnih preizkušnjah neustavljivi. Z eno vrečko Magnezija Krka 300 na dan boste zadostili dnevnim potrebam po tem pomembnem mineralu.

Vse avtorske pravice pridržane. Krka, tovarna zdravil, d. d., Novo mesto