Adform

Se zjutraj zbujate utrujeni? Pridete iz službe brez prave energije? Hiter življenjski ritem, nekatere navade in stres se lahko hitro poznajo na vašem počutju. Upoštevajte 5 nasvetov in se izognite utrujenosti ter napolnite z neustavljivo energijo.

Zmanjšajte vnos kofeina.

Zmanjšajte vnos kofeina.

Ste tudi vi strastni ljubitelj kave? Čeprav vas kofein za kratek čas napolni z energijo, pa boste dolgoročno še bolj utrujeni. Kava vas v resnici ne reši utrujenosti, le preloži jo za nekaj ur. Poskusite se odvaditi pitja vseh pijač, ki vsebujejo kofein: kave, črnega čaja, kokakole, energijskih pijač in drugih. Da šok za telo ne bo prevelik, se odvajajte postopoma. Ob skodelici kave pa ne pozabite spiti še kozarca vode, saj kava poveča možnost dehidracije.


Spijte več vode.

Spijte več vode.

Vode pa ne pijte samo ob kavi, temveč redno čez ves dan. Odrasli bi morali spiti približno 3 litre vode na dan, da bi telo delovalo optimalno. Občutek utrujenosti je namreč lahko posledica dehidracije. Navadite se že zjutraj spiti kozarec vode, da prebudite presnovo. Namesto po kavi ali energijski pijači raje posezite po kozarcu vode in kmalu boste imeli več energije.


Čim bolj se izogibajte stresnim situacijam.

Čim bolj se izogibajte stresnim situacijam.

Stres vas lahko potisne iz območja udobja in motivira za doseganje ciljev, prepogoste stresne situacije, ki jih ne obvladujete in vas zato izčrpavajo, pa na zdravje vplivajo negativno. Zato ste lahko utrujeni, brez energije in slabše spite. Bodite pozorni, zaradi česa se slabo počutite – je to določeno okolje, osebe, aktivnosti? Če je mogoče, se jim poskusite izogniti, drugače pa si po vsaki stresni situaciji vzemite čas za sprostitev.

Ko ste izpostavljeni povečanim psihičnim obremenitvam, v kozarec vode vmešajte vrečko Magnezija Krka 300. Vsebuje edinstveno kombinacijo magnezija in vitamina B2, ki prispevata k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti. Magnezij prispeva tudi k normalnemu delovanju mišic.


Gibajte se!

Gibajte se!

Se vam morda zdi, da boste po športni aktivnosti še bolj utrujeni? To zagotovo ne drži, saj telesna vadba spodbuja nastajanje endorfinov, ki so naravni spodbujevalci energije. Gibanje prekrvi celotno telo in vas prebudi bolj od najbolj močne črne kave. Vpliva tudi na kakovost vašega spanca, česar nikakor ne smete zanemariti.


Ne podcenjujte moči kakovostnega spanca.

Ne podcenjujte moči kakovostnega spanca.

Morda nasvet zveni že klišejsko, a je tako dragocen, da ga vseeno ne bomo izpustili. Večina ljudi namreč ne spi dovolj, marsikomu se počitek ne zdi pomemben. Poskrbite, da vsak dan spite najmanj 7 ur. Ni pa pomembna le dolžina spanca, temveč tudi njegova kakovost. Preden se uležete v posteljo, se sprostite, da bo vaš spanec globok in neprekinjen. Naredite lahko nekaj nežnih raztegov mišic, poslušate umirjeno glasbo, meditirate ali pišete dnevnik. Prezračite spalnico in poskrbite za primerno temperaturo zraka. Najpomembnejše pa je, da vsak dan zaspite ob istem času.


Poleg upoštevanja teh nasvetov pa ne pozabite na zdravo in uravnoteženo prehrano ter na zadosten vnos vitaminov in mineralov, ki skrbijo, da telo deluje optimalno. Ob povečanih obremenitvah zaužijte tudi dovolj magnezija. Že ena vrečka Magnezija Krka 300 na dan zadosti vašim dnevnim potrebam po tem mineralu.

Vse avtorske pravice pridržane. Krka, tovarna zdravil, d. d., Novo mesto